مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سید باقر مصطفوی کاشانی، دقایقی پیش با حضور شخصیت‌های مذهبی در کاشان آغاز شد.

 مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سیدباقر مصطفوی کاشانی، عالم ربانی، صبح امروز با حضور شخصیت‌های مذهبی در کاشان آغاز شد.

نماز آیت‌الله مصطفوی دقایقی پیش توسط فرزند گرامیشان، حضرت آیت الله حاج سید محمدعلی مصطفوی خوانده شده و پس از آن مراسم تشییع جنازه این عالم ربانی آغاز شد.

مردم شهرستان کاشان از میدان کمال‌الملک این شهرستان تا مزار دشت‌افروز پیکر آیت‌الله مصطفوی را تشییع کردند.

در این مراسم شخصیت‌های مذهبی از قم، تهران، کاشان، اصفهان و مشهد حضور داشته و با این عالم ربانی وداع گفتند.

آیت‌الله مصطفوی در سال 1310 هجری شمسی در خانواده‌‌ای متدین و اهل علم و فضیلت در کاشان دیده به جهان گشود و پس از گذراندن دروس ابتدایی در 13 سالگی وارد حوزه علمیه کاشان شد و به تحصیل علوم دینی پرداخت.

پدر وی آیت‌الله سید احمد مصطفوی از علمای بزرگ شهر و داماد سید مصطفی کاشانی، پدر آیت الله ابوالقاسم کاشانی بود.

وی تحصیلات ابتدایی و علوم مقدماتی حوزه‌های علمیه را در کاشان و زیر نظر آیت الله العظمی میرسید علی یثربی گذراند و سپس راهی حوزه علمیه قم شد و پس از دو سال رهسپار نجف شد، که 23 سال از سال‌های جوانی را وقف کسب علوم دینی در آن دیار کند.

این فقیه جلیل‌القدر که از علمای برجسته استان اصفهان به شمار می‌رفت، در حوزه‌های علمیه قم و نجف نیز به تحصیل پرداخته بود و از محضر علمای برجسته‌ای چون شیخ عبدالله مدنی، خویی، میرزا باقر زنجانی، سید جمال گلپایگانی، شیخ کاظم شیرازی، حکیم سید عبدالهادی شیرازی، سید علی حایری و شیخ محمود نجفی، شیخ عبدالجواد کرباسی، سلطانی بروجردی و سید رضا صدر بهره جسته بود.

در عظمت استادان این عالم وارسته همین بس که علم کلام را نزد صاحب کتاب الغدیر ، علامه امینی‌ و فلسفه را نیز نزد جانشین آیت الله سید علی قاضی طباطبایی، شیخ عباس قوچانی فرا گرفت.

این عالم ربانی در سن 80 سالگی روز دوشنبه هیجدهم آذرمصادف با ششم صفر 1435 قمری دعوت حق را لبیک گفت.