هفتم صفر همزمان با شام شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) دومین سالگرد عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی مصطفوی در مسجد درب یلان کاشان برگزار شد .

در این مراسم که جمعی از علما، طلاب، روحانیان، مسئولان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند حجت الاسلام شیخ مرتضی ادیب یزدی در سخنانی به تشریح ابعاد مختلف شخصیت این عالم وارسته پرداخت وگفت : عمل و اخلاص، در خدمت مردم بودن، ساده زیستی و توجه به فقرا و درمانگان را از جمله ویژگی های برجسته این عالم برجسته بیان کرد.

وی افزود: این عالم مجاهد در طول عمر پربرکت خود همواره به فکر مستمندان و تهیدستان بود و افتخار می کرد که دست افتاده ای را بگیرد.

وی یکی از راه رسیدن به بصیرت و حقیقت را توجه به مستضعفان و زیردستان در فراز و نشیب های زندگی دانست و خاطرنشان کرد: آیت الله مصطفوی در زمان حیات خود همیشه می کوشید مشکلات و گرفتاری های مردم را برطرف کند.

حجت الاسلام ادیب یزدی با بیان اینکه انسان در گرو خدمت به فقرا و مستمندان به جایی می رسد، تاکید کرد: نباید هیچگاه از فقرا و افراد بی بضاعت غافل شویم. وی از علما به عنوان شاگردان مکتب اهل بیت و ائمه معصومین (ع) نام برد و گفت: حضرت علی (ع) حتی در حال نماز خواندن و رکوع به فکر فقرا و افراد مستمند بود و سیره زندگی آیت الله مصطفوی نیز در پیروی و تاسی از مکتب ائمه اطهار (ع) بود.