درمورد زیارتهای که ایشان مشرف شدند خاطرات زیادی است که یکی از آنها که خیلی به نظر جالب می آید را عرض میکنم.

چندین سال پیش یکی از مریدان آیت الله مصطفوی (آقای دکتر فراست)وسیله ای نقلیه خریده بودند .لذا خدمت حضرت آقا رسیدند و پیشنهاد کردند که امشب شب بیست و هفتم رجب است دوست دارید با هم دیگر مشرف بشویم به حرم حضرت امام رضا علیه السلام. آقا هم استخاره ای میکنند و با مزاح میفرمایند اگر سالم میرسونید مشکلی نیست.همراه یکی از دوستان دیگر بنام آقای دانشوزیری حرکت میکنند به نیت زیارت حضرت در شب بیست و هفتم ماه رجب که از ایام زیارتی حضرت است. وقتی به مشهد مشرف میشوند در حرم بسته بوده بخاطر دیدار یکی از سران کشوری.چون برنامه ای در کاشان داشتن قصد برگشت را دارند و آقا خیلی گریه میکنه که اینهمه راه اومدیم و توفیق زیارت را نداشتیم.بعد از زیارت , همینکه میخواستند برگردند یکی از دوستان آقا را میبینه و اصرار که بایستی امشب بمانند و ایشان اون شب را در مشهد مقیم میشوند تا اینکه فردا به حرم حضرت امام رضا علیه السلام مشرف میشوند. در آنجا درحال دعا خواندن بودند که خدام برای نظافت وارد حرم شدند و افراد را جابجا نمودند .ویکی از خدام بنام آقای قزوینی خدمت آقا میروند و در گوش ایشان میفرمایند که اگر میخواهید حضرت را زیارت فرمایید بروید در قسمت بالا سر بنشینید و دعا بخوانید و در این هنگام افراد را بیرون میکنند حتی با اصرار زیاد هم آقای فراست و هم آقای دانشوزیری که خود را منتسب به آقا میشمردن اجازه ورود نمیدهند از اینجا به بعد را خود حضرت آقا میفرمودند که من مشرف شدم بالای سر ایستاده و درحال گریه که اینطور منو دعوت کردی و تشکر , که باز خادم , خدمت آقا میرسه و میفرماید حضرت آقا عرض کردن بنشینید بالای سر و دعا بخوانید (در مفاتیح آشیخ عباس قمی رحمه الله علیه میفرماید بالا سرحضرت بنشینید و دعا کنید) و بعد میفرماید که به حضرت سفارش مارا بکنید که سی سال است خادم حضرت هستم ازم راضی باشد.حضرت آقا میفرماید در حال خودم و گریه بودم که حضرت منو تنها دعوت کرده که ناگهان پرده از جلوی چشام برداشته شد و حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام را با یک لباده قهوه ای و خط دار و چهره ای زیبا و محاسبی زیبا مشاهده نمودم و عرض سلام کردم و سفارش آن خادم را کردم و ایشان لبخندی زدند و سپس و باحال گریه ای (به حدی که هرکی ایشون را میدیدند گریه میکردند) عرض کردم یا حضرت علی بن موسی الرضا خودت بهمون قول دادی سه جا به فریادمون میرسی و من اومدم خدمتتون نکنه منو رهاکنی و ....که دیگه چیزی از اون به بعد تعریفی نکردند.....

آخرین زیارت حضرت آیت الله مصطفوی رحمه الله در حرم حضرت امام رضا علیه السلام
حجم: 2.3 مگابایت