شخصی که نخواست نامش گفته بشه بیان میکرد: جهت حاجتی مستاصل بودم حدود چهارصد هزارتومانی نیاز داشتم.دوستان منزل حضرت آقا را معرفی کردند تا مشکلمو آنجا حل کنم.لذا یک روز جهت این درخواست به منزل حضرت آیت الله مصطفوی رفتم.بعد از چند دقیقه ای که نشسته بودم, حضرت آقا به آقا سیدی که آنجا چای میریخت ,فرمودند برای ایشان لطفا چای بریزید, تا سید بیرون رفتند چای بیارند , من و ایشان در اتاق تنها بودیم که آقا یه مقدار پول در دستم گذاشت وفرمود تا ایشان نیامده بردار و در جیبت بزار , دیگه من خجالت کشیدم که مشکلمو بیان کنم و بگم چقدر کسری دارم,خلاصه بعد از صرف چای منزل آقا را ترک نمودم.وقتی دست توی جیبم کردم که ببینم چقدر به من پول داده, دیدم هشت تا پنجاه هزار تومانی به من داده و این دقیقا همان پولی بود که میخواستم......البته دفعه های دیگر هم تا آخر عمرشریفشان منزل آقا میرفتم , ولی ایشان بیش از پانزده هزار تومان به من نمیدادند....و اون روز نمیدانم چی شد که آقا پنهانی عین همان مبلغ درخواستی مرابدون بیان کردنش به من دادند....خداوند ایشان را غریق رحمتشون کنه