یکی از دوستانم میگفت:خدمت آیت الله مصطفوی رسیدم و به ایشان عرض کردم آقاجون یک دعایی کن که خدا مارا بطلب مکه و حاجی بشیم.فکرنکنم این اتفاق بیفته باید پول داشته باشیم که نداریم.حضرت آقا لبخندی زدند و فرمودند : شب های قدر استمرار به خواندن هزار بار سوره قدر داشته باش و زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام.شما بخون اثرش را میبنی . من هرسالی که هزار تا سوره قدر میخوانم همان سال مشرف میشوم. شک نکن.

دوست گفت من هم گوش کردن و رمضان آن سال هزار تا سوره قدر خوندم.....

یکی از روزهای که برای درمان به مطب دکتر رفته بودم , یکی از رفقای هیئتی که سابقه مدیریت حج داره اومده بود دم خانه ما برای گرفتن پاسپورت و .....خانمم تماس گرفت که حاجی اومده میگه میخواد بعنوان خدمه بفرستدت مکه چیکار کنم....واقعا شک شده بودم....اون سال بدون اینکه هزینه ای کنم مشرف شدم و در مکه و مدینه خیلی برای آقا دعا کردم....

لازم به ذکر است حضرت آیت الله مصطفوی بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در همه ایام رمضان بالاخص شب های قدر شروع میکردند به خواندن اذکار این ایام از دعاهای بعد از نماز گرفته تا دعای افتتاح تا به منزل میرسیدند. به حدی که بعد از خواندن افتتاح ایشان افطار میکردند و تا سحر قبل از اینکه برای سخنرانی به مسجد بروند یکسره درحال خواندن قرآن و دعا بودند....

جالب اینجاست که بعد از خواندن نماز جماعت صبح یک استراحت کم و صبح ساعت 8 درب منزل برای عموم مردم باز بود.