امروز اولین روز از ماه ذی الحجه و سالروز زیباترین پیوند آسمانی در جهان است. در این روز فرخنده، حضرت امیرالمومنین علی (ع) با برترین بانوی جهان حضرت فاطمه زهرا (س) پیمان عشق بست.

در این پیوند پرمیمنت، فرشتگان آسمان در سرور و شادمانی و بهشتیان به زینت و زیور آراسته شده بودند.

از راه های مهم و مؤثر ابراز محبت و برقراری دوستی بین زن و مرد، ازدواج است. محبت و تبدیل آن به عشق و علاقه وافر و همبستگی عمیق روانی و عاطفی، پیوند زن و مرد را تحکیم بخشیده، فضای خانواده را به فضایی صمیمی، گرم، پرطراوت، شاداب و بالنده مبدل می کند. محبت کردن و محبت دیدن، رضایت خاطر پدید می آورد و تعادل روانی زن و مرد را ممکن می سازد. محبت صفادهنده وجود است و شفابخش دردها. حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام نمونه عالی صفا و محبت نسبت به یکدیگر بودند و پاک و عاشقانه زیستند و پاک و عاشقانه خدا را ملاقات کردند. درود خداوند بر آنان باد.

این روز را بر همه محبین آن خانواده تبریک عرض مینمایم و آرزوی خوشبختی و ازدواج برای  همه دختران و پسران مجرد ایران زمین بحق این روز بس زیبا و شاد  از خداوند منان خواهانم.

امیدوارم تمامی مشکلات قشر جوان ما در راه ازدواج , این امر بسیار نیکو و به حرمت ازدواج این دو نور عالم , که مسبب پیدایش جهان هستند, برطرف گردیده و روز بروز شاهد روزهای شاد برای خانواده های ایرانمان باشیم . به شرطها و شروطها که :

الگویی مناسب برای شروع زندگی و ایده گرفتن از زندگی اهل بیت ,

انتخاب همسر مناسب ,

مراسم ازدواج ساده و بدور از گناه و معصیت ,

مهریه و جهیزیه معقول ,

شروع زندگی ساده و بدور از زرق و برق هایی که نتوان آنرا شروع کرد,

پیوند دوستی و عشق بین زوجین از ابتدا تا انتهای زندگی ,

شاد و خوشبخت باشید.

یاعلی