ششم صفر همزمان با شب شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اولین سالگرد عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی مصطفوی در مسجد درب یلان کاشان برگزار شد . در این مراسم که از بیوت عظام مراجع , نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ، فرماندار ، شهردار ، مسئولان  و قشر های مختلف مردم کاشان و شهر های همجوار حضور داشتند استاد حوزه علمیه قم ، با بیان فضایلی از امامان معصوم (ع) ، اظهار داشت : آیت الله مصطفوی عالم مهذب و با کمالی بودند که سیره زندگی شان در پیروی و تاسی از مکتب ائمه اطهار (ع) بود..

آیت الله «سید عبدالامیر علم الهدی» افزود: این فقیه وارسته صاحب دانش ویژه ای در علوم مختلف بوده و همواره درب خانه این عالم بزرگوار برای برطرف کردن امورات مردم و طلاب باز

بود.

این استاد درس خارج و سطوح عالی حوزه علمیه قم ، تسلط بر فقه و اصول و اراده فعال معنوی را از ویژگی های بارز این عالم دینی برشمرد و خاطرنشان کرد : آیت الله مصطفوی حضور ذهن و تسلط فوق العاده ای بر مبانی فقه و مباحث فلسفی داشت..

بگفته وی این فقیه عالیقدر از نوادر علمی روزگار بود که طلاب حوزوی و دانشگاهیان برای کسب فیض در رشته های مختلف به ایشان مراجعه می کردند..

آیت الله علم الهدی با نکوهش حرص و آز بر قناعت و فراهم نمودن توشه آخرت تاکید کرد و گفت: ساده زیستی آیت الله مصطفوی رمز جذب ایشان در قلوب مردم بود.