۳ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

اولین سالگرد ارتحال عالم ربانی آیت الله مصطفوی در کاشان

ششم صفر همزمان با شب شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اولین سالگرد عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی مصطفوی در مسجد درب یلان کاشان برگزار شد . در این مراسم که از بیوت عظام مراجع , نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ، فرماندار ، شهردار ، مسئولان  و قشر های مختلف مردم کاشان و شهر های همجوار حضور داشتند استاد حوزه علمیه قم ، با بیان فضایلی از امامان معصوم (ع) ، اظهار داشت : آیت الله مصطفوی عالم مهذب و با کمالی بودند که سیره زندگی شان در پیروی و تاسی از مکتب ائمه اطهار (ع) بود..

آیت الله «سید عبدالامیر علم الهدی» افزود: این فقیه وارسته صاحب دانش ویژه ای در علوم مختلف بوده و همواره درب خانه این عالم بزرگوار برای برطرف کردن امورات مردم و طلاب باز

بود.

این استاد درس خارج و سطوح عالی حوزه علمیه قم ، تسلط بر فقه و اصول و اراده فعال معنوی را از ویژگی های بارز این عالم دینی برشمرد و خاطرنشان کرد : آیت الله مصطفوی حضور ذهن و تسلط فوق العاده ای بر مبانی فقه و مباحث فلسفی داشت..

بگفته وی این فقیه عالیقدر از نوادر علمی روزگار بود که طلاب حوزوی و دانشگاهیان برای کسب فیض در رشته های مختلف به ایشان مراجعه می کردند..

آیت الله علم الهدی با نکوهش حرص و آز بر قناعت و فراهم نمودن توشه آخرت تاکید کرد و گفت: ساده زیستی آیت الله مصطفوی رمز جذب ایشان در قلوب مردم بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سید مهدی

یادمان مرحوم حضرت آیت الله العظمی مصطفوی


 

یادمان حضرت آیت الله مصطفوی رحمه الله علیه

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سید مهدی

اولین سالگرد حضرت آیت الله العظمی مصطفوی رحمه الله

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سید مهدی