بـاز عنـایت شــده لـطـف خـدا / باز شــدم زائـــر کـوی رضــــا
رفـتم و دیدم کـه بـه چشمان تر / گــرد رواقــش هــمــه در الـتجا
بــه یــاد یـاران و عـزیـزان همه / در آســتــان او شـــدم در دعـــا


حال که این توفیق نصیب من کمترین شده و موفق به تشرف و پابوس حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام رسیدم , جا دارم این زیارت را تقدیم به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواحنا لتراب مقدمه افداه , نموده و ثوابش را به روح همه علما و شهدا و مومنین امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام که از مغرب تا مشرق عالم , آرمیده اند و روح پرفتوح معلم بزرگ عالم فرزانه حضرت آیت الله العظمی مصطفوی رحمه الله , که وقتی ایشان به پابوس حضرت امام رضا علیه السلام مشرف میشدند , ذوب در زیارت آنحضرت میگردیدند .

امروز که زیارت آن حضرت همام را میخواندم به گوشه هایی از این زیارت رسیدم که دل هر زائری را میلرزاند:

خدایا آهنگ به درگاهت کردم از وطنم و نور دیدم و طی کردم شهرها را به امید
رحمت تو ناامید مکن مرا و باز مدار مرا بدون برآوردن حاجتم و رحم کن
رفت و آمد
بر سر قبر فرزند برادر رسولت درودهای تو بر او و آل او پدر و مادرم فدای تو باد
ای مولای من آمدم به زیارتت و بدرگاه شما وارد شده و پناهنده از آنچه جنایت
کردم بر خودم و بار سنگین گناه را بر دوش کشیدم پس شفیع من باش
به درگاه خدا
روز نداریم و بی چیزیم برای توست نزد خدا مقام پسندیده و تو نزد او آبرومندی
خدایا من تقرب می جویم به سوی تو به دوستی و ولایت ایشان پیرو و دوست آنهایم
بدانچه پیرو و دوست اول آنها بودم و بیزارم از هر دسته و گروهی جز آنها خدایا
لعنت کن به کسانیکه تبدیل کردند نعمت را و متهم کردند پیغمبرت را و منکر
آیات تو شدند و مسخره کردند امامت را
و سوار کردند مردم را بر دوش آل محمد
خدایا من تقرب می جویم به سویت به وسیله لعنت بر آنها و بیزاری از آنها در
دنیا و آخرت ای مهربان
رحمت خدا بر تو ای اباالحسن درود خدا بر روان تو و جسم پاکت که شکیبا بودی و
تویی راستگو تصدیق شده بکشد خدا هر که تو را کشت با دست و زبان


التماس دعا - نائب الزیاره همه دوستان هستم