چه زیباست زیارت حضرت اما رضا علیه السلام. وقتی از همه رانده و گریزان و خسته ایم پنام میبریم به  حضرتش و سخن میگوییم و چه آرمش بخش و امید بخش است.....

اى آقاى من، از نعمت هاى توست که سپاس کنندگان سپاس می نمایند، و از شکرپذیرى توست که شاکران شکرگزارى می کنند، تویى مورد اعتماد، در امر گذشت بر گناهان، و تویى گسترنده بال پرده پوشى ات بر خطاکاران، و تویى برطرف کننده سختى با دست قدرتت، چه بسیار زشتى که آن را با بردبارى ات پوشاندى، تا از بین رفت، و چه بسیار خوبی اى که آن را فضلت چندین برابر کرد، تا پاداش دادنت بر آن بزرگ شد،

......

آقاى من اگر زمین گناهان مرا می دانست هرآینه فرو مى بردم، یا اگر کوه ها خبر مى داشتند مرا درهم مى شکستند، یا آسمانها مطلع مى بودند مرا می بردند، یا دریاها آگاه مى بودند مرا غرق می کردند، آقاى من، آقاى من آقاى من، مولایم، مولایم، مولایم، توقفم براى میهمانى ات تکرار شده، پس مرا از آنچه به درخواست کنندگان از حضرتت وعده دادى محروم مکن،

.....

پروردگارا من از تو درخواست آمرزش میکنم، آمرزش شرم سارى، و درخواست آمرزش میکنم، آمرزش امیدوارى، و درخواست آمرزش میکنم، آمرزش بازگشتن، و درخواست آمرزش میکنم، آمرزش شوق، و درخواست آمرزش میکنم، آمرزش بیم، و درخواست آمزش میکنم، آمرزش طاعت، و درخواست آمرزش میکنم، آمرزش ایمان، و درخواست آمرزش میکنم آمرزش اقرار، و درخواست آمرزش میکنم، آمرزش اخلاص، و درخواست آمرزش میکنم، آمرزش تقوا، و درخواست آمرزش میکنم، آمرزش توکّل، و درخواست آمرزش میکنم، آمرزش خوارى، و درخواست آمرزش میکنم، آمرزش عمل کننده براى تو، گریزان از تو به سوى تو

......

توبه ام را بپذیر، و عملم را پاک کن، و از کوششم قدردانى فرما، و به زارى ام رحم کن، و صدایم را در پرده قرار مده، و درخواستم را ناامید مکن، اى فریادرس دادخواهان، و سلام و دعایم را به امامان برسان، و در تمام آنچه از تو درخواست کردم، آنان را شفیع من قرار ده، و هدیه مرا به آنان برسان، آنچنان که سزاوار ایشان است، و از این هدیه براى ایشان به چندین برابر بیفزا، چنان که سزاوار توست، افزایشى که آن را جز تو شماره نکند

زائری بارانی ام، آقا به دادم میرسی؟
بی پناهم،خسته ام،تنها، به دادم میرسی؟
گر چه آهو نیستم اما پر از دلتنگی ام
ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی؟
*در حرم نورانی آقا، نائب الزیاره و دعاگوی شما هستیم*