دیروز خانمی بهمراه فرزندش پشت درب منزل آیت الله مصطفوی ایستاده بودند , و اون خانم خوابی عجیب تعریف کرد , ایشون فرمود چند شب پیشا خواب دیدم که به همچین مکانی اومدم و جمعیتی پشت درب منزل آقا ایستاده بودند و با آقا ملاقات داشتند .من هم به دیدن آقا اومدم و برای فرزندم ازش دعا خواستم.ایشون فرمودند موفقیت خوبی خواهند داشت و دعایی نوشتند و به من دادند.من هم الان بهمراه فرزندم و همسرم به همون محلی که در خواب دیدم اومدم تا ببینم اگر همچین آقایی است برای پسرم که فردا کنکور داره برسم تا براشون دعا بخونه.الان درب منزل رسیدم , تا عکس آقا را بالای درب منزل دیدم, خشکم زد, این همان آقایی بود که در عالم خواب دیده بودم , حالم خیلی دگرگون شد , من نه میشناختم ایشون رو و نه میدانستم فوت کرده , باتوجه به اینکه آیت الله زاده مصطفوی هم از قم نیامده بودند لذا از من خواستند که مزار ایشون رو معرفی کنند که شب جمعه برسر مزار ایشون بروند تاهم فاتحه بخوندند برای روحش و هم در مزار ایشون نذری برای فرزندش کند و بایک حالتی خاص از من خداحافظی کردند.

باآرزوی موفقیت برای همه کنکوریها, جهت شادی روح همه اموات , علما , صلحا و شهدا , بالاخص روح ایت الله مصطفوی بخوانیم حمد و سوره و صلواتی بر محمد و ال محمد